fredag 28 januari 2011

Så dansar vi till dansmusik igen…

Igår fick jag äntligen se ”Den Svenska Björnstammen” live och jag har verkligen inget att klaga på! …det skulle i så fall vara att jag hade långkalsonger under jeansen (eftersom det var kallt ute och jag gick dit och hem) en mycket korkad idé när man dansar och trängs framför en konsert med Björnstammen.

Björnstammen var det dock inga som helst fel på, de kunde gärna fått spela mycket längre. De gör mig så jävla glad. Och jag tror jag hittat min favoritbjörn.

Självklart hade jag min kamera med men att fotografera i det ljuset, i den lokalen, från den positionen och så dessa studsande björnar var inte helt lätt. Blev dock en hel del speciella bilder. Ni kan såklart se dem på min sida, närmare bestämt HÄR (de första bilderna är på Lovisa Negga som var ”förband”).

Längtar än mer till festivalsommaren. Någon som vill hänga med på Siesta!?

Inga kommentarer: