söndag 30 januari 2011

Dagens I-landsproblem…

Är förbaskat trött! Var uppe igår kväll och tittade på filmen "Så olika”, på TV4. Jag brukar inte se filmer på TV4 för jag HATAR när de bryter med reklam men jag kunde inte spela in den heller eftersom jag spelade in konståkningen som gick på SVT (men som jag redan sett på SVT Play). Varför höll jag mig då vaken för att titta på en, om sanningen ska fram, ganska dålig film? Jo, av en enda anledning; Johan Widerbergs leende, som jag inte kan annat än älska. Och så lockar han fram ”Ebba och Didrik” nostalgi i huvudet på mig (förlåt Johan haha), även om jag då var mer förälskad i ”Philip” än i Didrik.

Ja, men satt jag uppe sent kunde jag väl sovit länge i morse? Nej. Hade bokat tvättstugan och räknat ut att jag skulle behöva hela tiden på mig dvs. 7-14. Så Strax efter 7 var jag uppe. Och har varvat tvätt med tupplur hela förmiddagen. Tvätten blev dock klar redan innan kl 13 och när jag var nere sista gången såg jag att den jäveln som bokat efter mig tagit bort sitt tvättlås! Jag skulle alltså kunnat; 1. sovit en timma längre åtminstone. 2. Kanske kunnat tvättat på eftermiddagen. Jobbigt värre. Dagens I-landsproblem.

Men nu får jag vakna till. Uppvisningen från konståknings EM börjar strax på SVT Play. Ska bli kul att se! Stephane ska ju åka, trots att han slutat tävla!

Jag har för övrigt varit väldigt tyst med att kommentera EM här på bloggen, men jag ska göra en lite summering sen hade jag tänkt. Nu äta. Sen uppvisning.

Inga kommentarer: