söndag 15 augusti 2010

Kvällstidningen objektvitet....

För första gången på väldigt länge har jag besökt en kvällstidning på nätet, jag kunde liksom inte låta bli att se vad de skrev om Håkans spelning på Way Out West. Och vad läser jag? Jo, detta. Får tårar i ögonen, främst för jag borde varit där men också för att det är skrivet av ren kärlek, i sånt där rus man har efter en bra konsert. Frågan är bara om det är vettigt att en "journalist" skriver så. Skit samma! Bäst var väl ändå "Publik: Hela jävla Göteborg".

Ingen Håkan för mig igår alltså. Men jag såg kungen istället... dvs. han som regerar över alla. Lars Winnerbäck, den bäste! Och så såg jag ju självklart de andra som var med på turnén. Underbara, fina, Laleh exempelvis. Men mer om det senare. Jag ska smälta mina intryck först, man vill ju inte låta som en kvällstidning!

Inga kommentarer: