onsdag 23 juni 2010

In i kylan...

Det är sommar, det är varmt... men jag har tillbringat två kvällar i ishallen och tittat på konståkningsträning. Det är läger här i stan och finfrämmande, nämligen en viss Adrian Schultheiss. Såg honom träna idag och nu ser jag verkligen fram mot när tävlingssäsongen börjar så jag får se hans nya program (både i korta och långa, wii!). Fick också byta några ord med honom och så signerade han några av mina fotografier, tack för det Adrian!

Jag blir så sjukt impad av alla konståkare, det dom gör ser verkligen lätt ut, men vi alla som stått på ett par skridskor vet ju hur svårt det är. Och jag har ju tyvärr insett att jag saknar ALLT som en konståkare ska ha: kondition, styrka, koordinatorn, vighet, musikalitet, smidighet, tålamod och utstrålning (gärna vara vacker). Så jag får fortsätta att titta på och heja på mina favoriter istället!

Inga kommentarer: