torsdag 6 maj 2010

Att ha det väldigt bra men att vilja ha det bättre…

En hel del saker gick fel på jobbet idag men jag bara tog allt med ett leende… jag har svårt att göra något annat just nu eftersom jag går runt i någon slags trivsam lyckobubbla. Men oj vad jag skulle önska mig ett visst sällskap där i. Orden var på läpparna idag, men jag kom bara halvvägs. Kanske var det bra, kanske var det dåligt. Kanske är jag rädd att lyckobubblan spricker. Men man måste ju våga för att vinna? Varför är vissa saker så svåra. Ord så svåra. Och vad hände med mitt “Let your body decide” mantra?

Men allt löser sig ju oftast, som exempelvis de där felen på jobbet. Och gör det inte det så har jag ju det ändå väldigt bra.

Har dessutom fått reda på att det blir en ny Antony and the Johnsons skiva i höst. Längtar redan <3

Inga kommentarer: