tisdag 4 maj 2010

Hurra for meg…

Fyllde år igår, så nu är jag 27, men jag kan inte direkt påstå att jag märker någon skillnad. Nu har man ju till och med blivit så gammal att man passerat alla åldersgränser. Eller det finns väl en kvar kvar, pensionsåldern. Känner ju mig lite gammal ibland men mitt fan tycker iallafall inte att jag är tant än… när min syster sa till lilla E att jag fyllde år och blev tant hade hon sagt “Nej Issi inte tant, mamma tant!” haha, det lever jag länge på.

Firandes av familjen i helgen som var, men det var några som kom ihåg mig igår också. På jobbet fick jag t.o.m ett paket så nu sitter jag och smäller i mig choklad om dagarna! Mumsigt. Förutom endel telefonsamtal igår kväll firade jag mig själv med ett käka “färsk” ananas och titta på “Mannen som elsket Yngve”, kändes perfekt. Blev dock en ganska sen kväll så idag var jag trött och tänkte faktiskt ta och sova nu.

Tyvärr var det ingen som sjöng min favorit bland grattissånger för mig, men det finns ju nått som heter youtube, jag fick helt enkelt lyssna på den där.

Hade ju hoppats på sång från en viss person men han är envis med det där. Men jag ska nog lyckas få lite sång ur honom någon gång. Måste ju se om han ska läggas på listan av de som man kan vara avundsjuk på d.v.s. de som är både smarta, attraktiva och kan sjunga.

Inga kommentarer: