måndag 2 november 2009

Vissen blomma...

Sjuk och trött och blä. Det verkar dock inte vara svininfluensan och det ska jag kanske vara glad för. Känner mig dock som en vissen blomma och ser bara allt som är dåligt. Inte ens en glad liten nyhet lyser upp i allt det gråa, typ att Timo Räisänen ska leda P3 Guld.

P3 har för övrigt lyckats rätt bra med val av programledare den senaste tiden, jag tänker främst på "Musikhjälpen 2009" och framförallt valet av att stoppa in Christer Lundberg i "glasburen". Christer är min största favorit i radio (och Annika Lantz), och har varit det enda sen han började på "Frank", vilket känns som en evighet sen. Gillar han små dokumentärer också, som gått på TV. Tror därför att "Musikhjälpen" blir lika lyssningsvärt som förra året men möjligtvis på ett lite annat sätt.

Nu ska jag lyssna på hockey och hoppas att Luleå gör mig lite gladare. Snälla.

Inga kommentarer: