måndag 26 oktober 2009

Blä...

Jag mår illa, känns som om den där förbaskade "vintertiden" vände upp och ner på mig har varit helt konstig sen igår. Sov märkligt i natt och drömde en mardröm... där jag gjorde matteprov! Och när jag kom hem från jobbet idag möttes jag av två grannar som informerade mig om att det varit inbrott i källarförråden. Jag blir så jävla trött på folk som inte kan skilja på MITT och DITT! Rent praktiskt drabbade detta inbrott inte mig eftersom jag tycker förrådet är läskigt och därför inte vågat ställa ner något där, men det är ju inte roligt att gå runt med vetskapen om att det finns inbrottstjuvar i huset. Åter väcks mina tankar på att flytta ifrån detta hus. Och som om inte illamående, mardrömmar och inbrott vore nog, idag när jag lyssnade på radio fick jag höra en skändning av Broder Daniels "Whirlwind" (Tänker inte ens nämna låt eller artist vid namn). Jag började nästan gråta, låten var verkligen hemsk, snälla någon stoppa den!

Inga kommentarer: