måndag 31 augusti 2009

Lite otymplig men säkert underbar...

Blev lite förvånad över att paketet från CDON var så stort men än mer förvånad när jag öppnade och insåg att boken jag beställt var likaså, stor alltså. Som ett A4, jag förväntade mig på något vis en bok i pocketstorlek, vet inte varför det var ju inget "pocketpris". Men jag är inte ledsen för det, även om den är lite väl otymplig för att ta med som pendlarlektyr.

Men nu jag är sugen på att börja läsa den, så jag hinner klart innan den 10 sept (då den efterlängtade Pixley Mapogo kommer ut). Boken jag "fick" är Brev till Clara och Tyra från Eric Erikcson. Har du missat Eric Ericsons alla brev (Brevtillsamhallet.se / Brevtillutlandet.se) eller boken Så fungerar samhället, tycker jag du ska ta dig en titt på det. Eric är genial!

Inga kommentarer: