måndag 3 augusti 2009

Hej då semestern!

Idag började jag jobba igen. Kan inte säga att det var alldeles hemskt men jag har gärna semester ett tag till. Jobbigaste just nu är nästan att ta sig dit och hem. Jag tar bilen nu fram till SJ börjar med hösttidtabellen (jag orkar inte med att det går så få och då proppfulla tåg), är det i alla fall tänkt men det är inte så roligt eftersom de lägger asfalt på en ganska lång sträcka under exakt dessa två veckor, så jag får se vad jag pallar med. Köra bil i en stad som Norrköping är inte heller min grej men jag antar det blir lättare ju mer man gör det.

En av anledningarna till att dagen gått så "smärtfritt" kan nog vara all musik jag lyssnar på, inspirerad av helgen. Håller på att längta ihjäl mig efter skivorna jag beställde igår! Sen har jag gått och längtat ihjäl mig efter annat också får se vad som kommer först.

Förresten, har ni missat Den Svenska Björnstammen, bör ni gå in och lyssna. Just nu har jag deras "Nytt lego" i min hjärnas playlist, precis som Citys nya låt "Litium" och lite annat.

Inga kommentarer: