lördag 9 maj 2009

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Det är ganska roligt när man minns sina drömmar när man vaknar. I natt/morse drömde jag något som för en gång skull inte var helt konstigt (ni vet så där när man hoppar i tid och plats och det dyker upp en stor blandning av folk sov). Tänker inte dra upp hela storyn men det var en liten festival i anslutning till mitt barndomshems trädgård, fest på altanen, trevliga människor, två kaskadspyor, en kort medvetslöshet, två försvunna människor och total besvikelse. Ganska underhållande bortsett från den där medvetslösheten. Har en ganska bra analys varför jag drömde just det här och om alla de människor som var med, det är inte ofta man har det. Frågan är bara om man ska se drömmen som en varning eller maning.

Vaknade för övrigt 07.10, ganska pigg. Men gå upp så tidigt på en lördag? Aldrig. Så jag tvingade mig att somna om, vaknade vid 10 och är nu supertrött. Men jag ska ändå ge mig på storstädning av lägenheten idag, har insett att det är nödvändigt.

Inga kommentarer: