tisdag 17 mars 2009

LOST? nej FAST...

För några år sedan gjorde jag något mycket dum, jag började titta på LOST. Ännu dummare var att jag inte ens såg när det var premiär utan började titta en helgeftermiddag när TV4+ hade något slags "LOST mathon". Efter några avsnitt var jag fast. Egentligen är det inte speciellt bra och senaste tiden har det verkligen flippat ut totalt. Men längtan efter att få redan ut alla märkliga saker, och se om jag har rätt, får mig att fortsätta titta.

Känns dock skönt att serien fått ett slutdatum nu för eveighetssereier blir riktigt jobbiga. Undrar om det finns någon som sett alla avsnitt av ex. Emerdale ("Hem till Gården"). TV4 verkar också tycka att LOST har blivit för mycket eftersom de flyttat serien från onsdagar kl 21.00 till tisdagar 22.40. Vilken jävla tid! Måste jag ju spela in för att orka se, visserligen gör jag det redan nu med alla program/filmer som jag vill se på TV4 (det är inte många) bara för att kunna spola bort reklamen. Men jag får vara glad att de inte slutar sända LOST helt. Tänk att ha sett allt tills nu och sedan inte få se slutet! Det har nämligen hänt med andra serier både i TV4 och kanal5, sånt är ett svek mot tittarna.

Inga kommentarer: