tisdag 17 mars 2009

Dagens i-landsproblem...

Just nu försöker jag göra något omöjligt dvs. välja ut och lägga in låtar på min gamla MP3 spelare. Jag tänkta använda den när jag åker omkring i sidbackarna. Vill inte ha någon dyr fin som riskerar att gå sönder vid eventuella fall. Stora problemet är dock att spelaren bara har 512MB. Hur lyckades jag överleva med den förr? Det får ju inte rum ett skit på den! Helt otroligt svårt att välja låtar! Och jag kan ju inte ta samma som förra året för sedan dess har det ju kommit många nya låtar till min samling.

Måste också försöka att få in tre låtar jag inte har (ännu) för att klara mig en vecka utan "Fairytale", "Fantsiera" och "Astonaut" tror jag inte att jag klarar just nu, jag skiter i vilken kvalité.

En låt som jag dock inte ska ha med är "Tingeling", jävla vad den låten har satt sig i huvudet. I morse när jag kom till jobbet blev jag orolig att det gått över styr, att jag hade börjat hallucinerat när jag påstod att jag sett rubriken "Ryssland rasar mot Tingeling i Schlagerfinalen" på en löpsedel. Det visade sig dock stämma, haha... stackars ryssarna vad lite de tål.

Inga kommentarer: