fredag 20 februari 2009

Att tackla besvikelser...

Det här är så sjukt bra! Har på något sett accepterat att jag inte får se någon konsert med Antony i år men när sådan där klipp dyker upp på min dator sticker det hårt i hjärtat igen. Det är svårt att tackla.

Jobbar dessutom hårt med att förbereda eventuell besvikelse nästa helg, dvs. att ställa in mig på att Ola Salo kommer vara ersatt med någon annan i rollen som Jesus, just den föreställningen som jag ska se. Det gör så förbannat ont att tänka den tanken men jag måste, för att om det är sanningen när jag står där i Malmö inte drabbas av den djupa besvikelsen och inte kunna ta del av musikalen i övrigt. Det är ju faktiskt så, ursäkta reste av ensemblen, att jag till 95% åker dessa ca 50 mil för att se Ola i den rollen.

Inga kommentarer: