fredag 20 februari 2009

Det var bara jag som lagade mat...

Hjärtklappning! Satt här i godan ro och kollade på skidor medan ugnen fixar pommes och burgare när det fullkomligt stortjuter i min brandvarnare! Har en sådan brandvaranare som jag enligt hyresvärden inte ska röra på något vis så redan när jag flyttade in och skaffade min "bordsugn" (har ingen köksfläkt heller) var jag lite orolig att brandvarnare skulle reagera, men det har aldrig hänt förrän nu. Jag for upp som ett skollat troll och öppnade fönstret och drog ut sladden för att försöka flytta ugnen (hur nu det skulle gå till den var ju rejält het), men tack o lov slutade det tjuta. Hörde liv i trappen så jag tänkte att grannarna kanske trodde att det brann men så verkar inte fallet vara. Phu. Jäklar vad det tjöt men nu vet jag ju att den fungerar i alla fall. Nu ska jag äta.

Inga kommentarer: