fredag 5 december 2008

Rent hus!

Vad gör man en ledig dag? Jag har totalstädat hela lägenheten (visserligen inte i alla lådor men resten). Det är tur att lägenheten inte är så stor. Började dock redan igår med badrummet. Det kändes något bakvänt att börja med badrummet men så fick det bli. Men det är ganska skönt att gå hemma och stöka lite, framförallt känns det bra när allt är rent och i ordning. Nu står maten i ugnen och eftermiddagen ska jag bara ägna åt roliga saker och ladda upp inför kvällen.

Har varit inne på det förr med jag måste nämna det igen. Timo Räisänens coverskiva "and then there was Timo" är helt fenomenal. När jag hörde att han skulle släppa den tänkte jag covers?! Jag vill ju ha Timos egna låtar, men attans så bra skiva är, han gör verkligen låtarna i sin egen stil. Mitt stora tips är KÖP!

Inga kommentarer: