måndag 8 december 2008

Jag är en udda människa...

Nu har jag lagt upp lite bilder på CK och The High Fives från i fredags, bara att gå in bland konsertfotona på cissilia.se

Bilderna från igår har dock inte kommit upp, jag jobbar på det. Upptäckte dock idag att man kan se åken från SM på deras hemsida. Här kan ni alltså gå in och se alla åk. Ondrej Spiegls åk jag nämnde igår finns under "JSM friåkning grupp2", Kristoffers underbara koreografi finns under "SM herrar friåkning" och Viktorias åk under "SM Damer grupp 3". Värt att se om ni har tid ni inte vet vad ni ska göra med.

Fick höra på jobbet förra veckan att "inte ens Leif GW Persson skulle kunna göra en gärningsmannaprofil som stämmer på dig", eftersom de menade att jag verkligen inte passar in i någon direkt "typ" av människa... och jag har efter helgen insett att de har ganska rätt. Gillar sport som hockey, speedway och skidskytte men tycker fotboll är ganska tråkigt. Är smått galen i musik, köper mycket skivor och hänger gärna på festivaler, pop och rockkonserter samtidigt som jag nästan kan alla musiktexter till "Kristina från Duvemåla". Jag har en stor passion för konståkning (men hatar allt som har med pälsindustrin att göra) men är inte så förtjust i smink och paljetter. Bryr mig om djur och natur och äter vegetariskt, men är ändå lite rädd för hundar, grodor, elefanter och tycker inte att det är så kul att bo i tält. Ja du, listan på saker som inte riktigt hänger ihop kan göras lång. Men alla är vi ju unika på vårt sett och jag brukar ju säga som CK i låten Dixie "äter inte skinka bara gott grönt och jävlas med insnöade för att det känns så skönt".
Det enda är väl att det är ganska svårt att hitta någon likasinnad. Men en sak är säker, jag ska se till att Leif GW aldrig behöver ta sig an uppgiften att kartlägga mig, haha.

Nu ska jag se kortprogrammen från SM innan det är dags för hockeykväll ;)

Inga kommentarer: