måndag 24 november 2008

Nått som inte stämmer...

Känner mig trött och arg. Vill inte skylla på snön, den är inte så farlig blåsten är dock mindre kul. Men att pulsa fram på vägarna är lite roligt och bra mycket trevligare än att halka omkring på is så som jag gjorde förra veckan. Tror det mer är jobbet som gjort mig trött och arg, en massa frustrerande grejer som dök upp idag. Och det finns ju en anledning till att jag brukar vara ledig en dag i veckan (vilket jag inte var förra veckan). Trött och arg och inte helt klar i huvudet. Gick nämligen och spanade julklappar efter jobbet. Skulle ha till bebisen. Vill inte ha något som går på batteri och låter, helst inget plast och så ska det ju gärna vara till nytta ett tag. Jaha... spanade igenom hela leksaksaffären. Förutom gosedjuren för där vill jag ha allt själv. Tillslut hittade jag en bra sak tänkte jag, med lite djur och grejer, köpte den och gick hemåt. Efter halva vägen insåg jag dock att det stod 18+ på den (ungen är ju bara 10mån kring jul) dessutom insåg jag vad jag verkligen köpt... en djurtransport! Känns ju inte alls bra, får se om jag går tillbaka och byter.

"Linnea höll för hårt på sin moral, varje dag ett samvetskval"

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack