onsdag 19 november 2008

Jobba jobba jobba!

I morse när jag kom till jobbet satt det en lapp från chefen på datorn "Tack Cecilia du e bäst!", det var en väldigt trevlig början på en hektisk dag. Det har varit så galet mycket att göra och hålla ordning på, jobb som ska ut, fort dessutom och så saker som ska iväg på korr. dessutom var vi två man kort, mycket att hålla i huvudet men det tonade ner sig en aning innan jag gick hem eller lättare sagt det känns som om jag har koll på läget. Hoppas bara att inget blev fel nu i allt virrevarr, men jag är ju "bäst" så jag vet inte hur det skulle gå till.

Hann i alla fall titta ut genom fönstret ibland och såg små snöflingor falla. Men det var först när jag steg av tåget på hemvägen som det kändes riktigt vintrigt, då marken var täckt med en tunnt lager snö och det lyste liksom upp tillvaron. Nu ska jag laga mat sedan bara slöa och sova.

Inga kommentarer: