måndag 1 december 2008

Jag är inte den...

Jag har många klagomål på SJ som jag kan spy ur mig men just nu ska jag göra tvärt om, ibland är SJ riktigt bra. Bokade precis biljetterna till Malmö i februari. 675kr för mamma och mig tur och retur! Det är väldigt billigt. Visserligen för att vi var ute i god tid samt att jag handlade hälften för mina PRIO - poäng, men det är ju det som SJ gjort så bra! Dessutom är det bra mycket miljövänligare att åka tåg än något annat (som man kan ta när man ska till Malmö).

Miljövänliga vet jag dock inte om de där soppåsarna vid sittplatserna på tåget är men bra att de finns. När jag åkte hem idag fick jag nämligen "näsblodanfall" och gjorde av med några paket näsdukar, tack o lov att det fanns en platspåse att lägga dem i. Näsblodet är inte roligt just nu, hade ett "anfall" natten till i går också. Att vakna av att blod rinner ner i halsen är vidrigt. Men nu är jag sådan, "näsblodare".

Nepp nu är det dags för något trevligare. Ska öppna första luckan på min chokladkalender, ser valar på TV innan det är dags för första avsnittet av årets julkalender.

Inga kommentarer: