söndag 19 oktober 2008

Makeover tajm...

Hemma igen efter att ha tillbringat helgen hemma hos föräldrarna. Egentligen hade jag tänkt att åka hem redan igår men dagen tog en annan vändning. Vi åkte iväg och tittade på golv, tapeter etc inför en tänkt renovering av övervåningen. När vi sedan kom hem började mamma tömma ena rummet och när klockan var kring 23 hade vi i stort sett rivit ner alla tapeter, det kallar jag handlingskraft. Nu gäller det bara att bestämma hur det ska se ut. Det finns ju galet mycket fina tapeter och jag tror nästan att jag ska besöka tapetbutiken imorgon och titta lite.

Har klippt mig förresten. Page typ, känns väldigt bra även om det var lite läskigt innan, var ett tag sedan nu som jag hade så här "kort". Kanske kan lägga upp en bil någon dag men just nu ska jag plocka ordning lite i lägenheten. Vi höres!

Inga kommentarer: