tisdag 21 oktober 2008

Från glädje till besvikelse...

Helknas. När jag slog på tvn nyss hade alla kanaler hoppat om och vissa nya tillkommit. Gör en ny sökning precis och inser att jag har fått sjuhelsike massa kanaler, har inte fått någon information om det, är det något fel av fastighetsägaren eller vad är detta? Stannar kanalerna är det i och för sig trevligt. Men jag hittar inte AnimalPlanet! Jag som trodde detta var en bra förändring *suck* hur ska jag nu överleva tråkiga stunder? Helt klart dagens andra besvikelse. Den första kom när jag klev in på jobbet i morse, "K" hade redan varit och hämtat grejerna, hmmm jag skulle inte gjort klart dem så fort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommenterar mitt eget inlägg för nog är det knas alltid när det gäller kanalerna, jag får inte lägre in Östnytt utan Smålandsnytt. Nog för jag gillar Småland men det är roligare med lokala nyheter.