torsdag 23 oktober 2008

Skruva upp volymen...

Nyss hemkommen. Jobbade över idag. Det är lite trist att det är SJ som beslutar när jag måste åka hem, hade gärna suttit ett tag till men jag tyckte nog att det var bäst att ta detta (näst sista) tåget. Tycker förövrigt att det borde finnas ett tåg som går hem vi 22.30 eller något sådant. Om så vore fallet hade jag kunnat jobba några timmar till och sen gått på 50Hertz releaseparty, för det hade nog varit trevligt. Har nämligen snöat in mig på deras låtar. En av fördelarna med att jobba över (och vara ensam i byggnaden) är att man kan vrida på volymen av bara helvete, vilket jag inte kan (vågar) hemma i lägenheten. Så 50Hertz blev det och så Segertåget med Maskinen eftersom den svänger riktigt rejält. Vet inte riktigt vad som hänt med min musiksmak på sista tiden men det som är gött är gött!

Inga kommentarer: