tisdag 2 september 2008

Väldigt blandat inlägg...

Vissa tillfällen skulle man ha med sig kameran. som idag när jag satt i bussen på väg hem och för en gång skull höll mig vaken. Det är vägarbeten precis överallt och på ett ställe stod det en grävare och lyfte något i en lastbil, kanske inte så roligt men det var bara det att på andra sidan vägen var det en kohage där 90% av kossorna verkligen stod och grovglodde på den där grävaren, det såg riktigt roligt ut.

Gick förbi loppisen (som jag nämnde igår) idag igen eftersomjag kom på att jag kan ringa dem men nej det stod inget telefonnummer någonstans och precis som jag läste i förbifarten igår så har de verkligen bara öppet när jag inte är hemma. Undrar om jag ska försöka hitta en bulvan.

Ibland sker små saker som verkligen bara rör om och jag tror inte alltid att det är positivt.
Det här vet du inte om
Men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig
Jag bidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än
Men jag väntar, väntar
/Säkert!

Inga kommentarer: