måndag 1 september 2008

Min bibel...

Idag när jag kom hem låg den där innanför brevinkastet... nya IKEA katalogen! Jag kan inte hjälpa att jag älskar det. Den förra har jag läst sönder. Inför flytten tittade jag i den varje kväll och fantiserade ihop vad jag ville köpa. Nu fick ju inte riktigt allt plats men man kan alltid drömma.

Gjorde förövrigt en annan upptäckt idag när jag gick hem från tåget. Gick förbi en loppisaffär och såg en Teddy Ruxpin i skyltfönstret! Jag har redan en och syrran har hans kompis Grubby, men om den i fönstret fungerar vill jag ha den! Väldigt billig var den. Problemet är bara att affären har öppet bara när jag är på jobbet. En svårlöst ekvation.

1 kommentar:

Svenne sa...

Hej!!
Jag har Teddy hemma, jag hade samt Grubby fast vår hund bet sönder honom. Jag undrar nu ifall jag skulle kunna få din systers nr för att fråga henne ifall jag skulle kunna få köpa honom. Tacksam för svar. svenne.jonsson@hotmail.com

MVH/Svenne