måndag 11 augusti 2008

Zzzzz....

Är så galet trött!!! Var nyss och handlade, höll på att somna när jag gick, då är det farligt. Borde kanske gå och lägga mig eftersom jag ska upp 03.00 i natt och titta på OS. Det är dags för Håkan Dalby att tävla... så förhoppningsvis visar SVT äntligen lite skytte!

I morse gick jag upp 05.30 *snark*, hann precis se målgången på herrarnas 4x100 fritt (simning). Skulle då se luftgevärsfinalen (kl 06.00) men den sändes varken i SVT1, SVT24 eller Play+, jävla skit! Fattar de inte hur spännande den sporten är? De har liksom sänt kanotslalom och tyngdlyftning, hur roligt är det?

På jobbet var jag dock inte så trött. Satt och knappa webbkod hela dagen och det gick bra. OS- sändningarna i bakgrunden. Så har vi fått en trevlig praktikant också. Dessutom var lilla underbara Jopplin (hund) tillbaka från semestern.

Inga kommentarer: