tisdag 12 augusti 2008

Om...

Om pannkakor kunde steka sig själva, om dammsugaren städade på egen hand, om en webbsida kunde kolla sig själv, om något kunde förflytta mig till duschen, om disken blev ren per automatik ... vore allting mycket lättare just nu. Men jag antar att det är jag som måste ta tag i allt det där.

Är så trött i kväll igen. 03.00 var jag uppe för att se Håkan Dalby men SVT sände som vanligt inte det (eller det gjorde nog ingen). Dessutom gick det så illa för herr Dalby att det inte ens blev någon final, vilket även bidrog till att SVT strök den ur sin tablå. Får vi se något skytte alls detta OS?

I natt ska jag sova. Det räcker bra med att jag trots tröttheten inte kan somna när jag väl lagt mig pga. hundra tusen tankar som rusar i väg åt alla håll.

Inga kommentarer: