tisdag 5 augusti 2008

Inte så kvicktänkt...

Ibland är jag så grymt seg. Särskilt om jag ska säga något till någon Det går oftast så lång tid att det är försent när jag väl kommer på vad jag ska säga. Eller lättare sagt det är alltid i efterhand det smarta sakerna kommer upp i huvudet på mig.

Idag var jag helt seg i huvudet när en kund kom in "Hej nu är jag här igen" sa han och tittade på mig. "?!?!?!?" skrek min hjärna innan jag placera honom som han som var inne med cdomslaget förra veckan (min seghet berodde nog på att jag redan trodde det där var fixat när jag var ledig, men så var alltså inte fallet). För egentligen har jag ju tänkt en hel del på honom sen förra veckan, för jäklar vad jag kände igen honom men från vart? Kom inte på det och tillslut tänkte jag att jag bara inbillade mig, bara för att han var lite snygg. Men idag när han gick skrek min chef "Vem var det?! Han kändes bekant på något vis" och då förstod jag att han var något mer än snygg. Tiden gick och sen kom min chef på det och jag tittade på CD omslaget... och där stod ju allt svart på vitt, så jävla seg kan jag vara i huvudet.

Nu är det säsongsavslutning av "allsång på skansen" hoppas få se två av mina favoriter, Björn Gustafsson (vet inte vad jag fått det ifrån att han dyker upp) och så Helen (Sveriges bästa sångerska) Sjöholm.

Sen blir det att läsa i OS-bilagan som gick att köpa idag. Snart börjar festen!

Inga kommentarer: