torsdag 3 juli 2008

Äntligen...

SEMESTER! Det är otroligt skönt faktiskt, särskilt att inte behöva gå upp kl 6 samt slippa åka de där varma fullproppade tågen hem. Jag firade min frihet med att köpa en stor påse smågodis, det är jag värd! Tänkte iofs mer ha det som färdkost imorgon när jag påbörjar resan till Göteborg (vi ska visst göra stopp hos syrran i morgon). Lördagen är alltså ULLEVI och Spingsteen, ska bli riktigt nice. Runt tre timmar lär han hålla på, det tycker jag är lagom.

Det är så förbannat varmt! Har försökt att skapa korsdrag här men nja det fungerar väl sådär när fönstren sitter på samma vägg så att säga. Dessutom gör de precis som varenda dörr och skåplucka i den här lägenheten - gnäller. Och jag överdriver verkligen inte. Men "don efter person" brukar man väl säga. Ska nog ändå ha som mål under semestern att smörja alla.

Semester var det alltså, från ett jobb där jag sitter vid datorn 95% av tiden... så går jag hem och vad gör jag? Slår på datorn. Jag får ta och ge mig.

Inga kommentarer: