onsdag 2 juli 2008

Frisyrångest...

Ska klippa mig på tisdag. Jag vet att det är flera dagar dit men jag har ändå beslutsångest, vet inte vad jag vill med mitt hår! Tycker om att ha den längden jag har nu eftersom det går att sätta upp och det är inte för jobbigt långt MEN jag är vissa dagar så trött på det också, dessutom vore det kanske lite kul att byta, förr exprimentarde jag ju en hel del med håret nu är jag långt ifrån det. Det är svårt när man inte vet vad man vill, man kan ju inte äta kakan och ha den kvar. Kanske borde börja med peruker.

Har tittat på en massa frisyrsidor på nätet men alla hårmodeller och kändisar de har där är ju snygga, inte en kotte är lik mig så hur ska jag veta vad JAG passar i! Dessutom får man aldrig se dem i profil, det är ju det man vill se... iallafall jag eftersom jag vill ha en frisyr där min profil gör sig något snyggare än vad den är (och det har jag inte nu om jag sätter upp håret kan jag lova).

Funderar lite på lugg, men jag vet inte om det är min grej riktigt. Måste man ju hålla klippt dessutom är mitt hår inte spikrakt vilket det också verkar vara på alla hårmodellerna. Jag blir så förvirrad, har till och med suttit och knåpat lite i photoshop för att få fram något.

Jag antar att jag inte hunnit bestämma mig till på tisdag och då blir det typ samma som jag redan har fast nyfriserat - det är ju modigt.

Inga kommentarer: