lördag 12 juli 2008

I väntan på filmen...

Det är inte svårt att fördriva tid på Internet, youtube kan man ju sitta framför i evigheter men nu har jag varit inne på sf.se och spanat in trailers till kommande filmer. Jag är ingen flitig biobesökare (eftersom jag aldrig kommer iväg och när jag väl får "tid" så har de slutat visas) men det kanske blir ändring på det nu när jag bor i stan. Finns några filmer som jag skulle kunna tänka mig att gå på... Arn - riket vid vägen slut blir det i allafall. Tittade på trailern till The dark knight inte min typ av film men jag vill ändå se den, fast inte på bio, eftersom det är Heath Ledgers sista film, fick ont i magen bara av att se honom i trailern.

Den film jag väntar mest på kommer dock inte på bio (i Sverige, vad jag vet) utan dimper ner som DVD hos mig oktober (redan bokad). Det är ohygglig väntan. Jag vill se Mannen som elsket Yngve NU! Går in och tittar på filklipp så länge bl.a.filmweb.no där hittade jag en annan norsk film som verkar sevärd "De gales hus, men den har inte haft premiär i Norge än så jag får väl vänta en evighet på den.

Sen kommer ju Kenny Starfighter. Kan visserligen inte gå och se den på bio, det skulle kännas helt galet men som det Kenny fan jag var i min ungdom (haha) så måste jag bara se den... även om det känns som om filmen inte kan bräcka serien.

Inga kommentarer: