torsdag 17 juli 2008

Bilsemstern...

Hemma igen efter min lilla bilsemster. Åkte i söndags, kom hem ganska nyss, har varit i Borås men mest hos min systers lilla familj utan för Lidköping. Första gången jag åkte bil så långt på egen hand och det gick riktigt bra... tror jag haha. Lyckades få gjort det jag skulle också, det känns "lyckat" om man nu kan kalla det så. Ska packa upp allt nu, för att snart packa ner igen (fast lite mindre) ska "hem" till föräldrahemmet imorgon träffa en kompis och sedan drar jag till sommarstuga någon dag/natt tror jag ock skriver lite på min bok, det är iallafall tanken. Men det är nog dags att skapa en plan över "Putte i Parken" äventyret också, måste lösa det där med sovplats och ev. sällskap men iofs jag har ju min älskling kameran.

Ska lägga över alla bilder från Borås Djurpark (ja, jag var där ensam, bland hundratals barnfamiljer) i datorn, och kanske lägga upp en på den lilla sötningen sen... vänta får ni se.

Inga kommentarer: