söndag 29 juni 2008

Lite väl optimistisk kanske...

Jobbar intensivt med min nya webbsida. Hade någon konstig föreställning om att jag skulle kunna göra klart den i helgen, är jag "go i huvudet, eller"? Har dock lagt ut förstadiet redan då jag var tvungen att ha något ute senast idag. Men arbetet fortsätter, att få ordning på alla foton framförallt men också med att utveckla designen och programmeringen... är lite nervös faktiskt att jag har sidan uppe trots att jag inte testat den i olika webbläsare osv än, jag fuskar! Men bara att hålla tummarna. Och nu vet jag iallafall att jag har något att göra på semester även om jag inte tänkt sitta vid datorn i tre veckor. En liten bilsemester ska jag hinna med (jag vet att det inte är bra för miljön), vara lite i sommarstugan (kanska läsa traven med pocketar jag beställt från CDON) och så blir det ju sannolikt festivalen "Putte i Parken" innan det är dags att börja jobba igen.

Inga kommentarer: