torsdag 6 mars 2008

Trött och stressad

Är så trött att jag knappt orkar sitta, men jag har några beställningar jag måste få iväg. Jag lever farligt just nu, är alldeles för stressad. Har blött näsblod fem gånger på fem dagar, drömmer en massa konstiga saker på nätterna och är smått förvirrad. Det mesta tror jag har att göra med att jag ska flytta och allt vad det innebär. Så är chefen på semester i två veckor, vilket gör mig stressad utan att jag riktigt vet varför, vi klarar oss ju ändå. Igår hade vi den lugnaste eftermiddagen någonsin eftersom strömmen gick i typ halva stan. Idag var jag iväg på möte i fyra timmar. Ska lära mig ett nytt system som vi ska använda framöver, tänker inte förklara mer än så men bra är det och roligt tror jag att det blir. Sköna människor är de iallafall på det där företaget, men jag skulle aldrig kunna jobba i ett kontorslandskap som de, var ju tyst som i graven... typ motsatsen till min arbetsplats. Nej, dags att "jobba" vidare så att jag får sova snart. Tack gode Gud (och min arbetskamrat) att jag trots chefens frånvaro får vara ledig i morgon! Godnatt!

Inga kommentarer: