torsdag 20 mars 2008

Åh, ni fantastiska män...

Ni har väl inte missat The Tudors som just nu sänds i SVT. Jag förundras under varje avsnitt över att den är så jävla snyggt gjord! Och så sprakar det het passion mellan Jonathan Rhys Meyers och Natalie Dormer eller ja ursäkta, Henrik VIII och Anne Boleyn. Det blir ju inte heller sämre av att Jonathan Rhys Meyers ser ut som han gör och kan spela ut all sin sexighet i den där rollen. Han har en given plats på min "världens vackraste män lista" sen jag såg honom i Velvet Goldmine. Synd bara att killen enligt kvälls/skvaller-tidningarna har drogproblem.

En annan som lätt platsar på samma lista och till och med några snäpp högre är herren jag ska spana in på lördag och förhoppningsvis söndag (om han placerar sig så att han får åka uppvisningsgalan)... Stephane Lambiel alltså. I morse på tåget satt jag och tittade på lite klipp från förra VM, som jag har i min mediaspelare och nu har jag även tittat lite på You Tube för att ladda upp. Han är så jävla bra! Finns ingen som slår hans koreografi och uttryck... och så hans piruetter. Jag får knottror på armarna när jag ser vissa åk, trots att jag sett dem så många gånger förrut. Se HÄR för att se prov på mästerlig koreografi och fantastisk åk från EM, jag hoppas så att jag får se det i Göteborg. Eller så kan du titta på det HÄR för att se ett riktigt showigt och sexigt nummer från en av de isshower han varit med i.

Beställde nyss biljetter till Footloose. Hade precis förlorat hoppet (hittade bara spridda platser på balkongen typ) när jag som genom ett mirakel fick träff på två platser (mamma ska med) på parkett, rad sju! Jag fattar fortfarande inte att det är sant men jag har den bokade nu. Ska bli lovely att se det där och framförallt Peter Johansson. Han är förövrigt med i Så ska det låta imorgon, hoppas han och Anna spöar Carola och Andreas rejält haha.

Inga kommentarer: