lördag 5 januari 2008

Tack för underhållningen!

Tack för underhållningen "småkronorna"! Jag är helt uppe i varv nu. Har suttit och studsat i fåtöljen iklädd min vackra Tre Koronor tröja, sedan kl 20 när finalen mot Kanada startade. Vilken jäkla match det blev ojojo, att kvittera så nära slutet, att komma igen precis som i tidigare matcher är starkt så bra och jag är så nöjd och glad som tv-tittare trots att de där förbannade kanadensarna återigen lyckades ta guldet. Vinst är alltid vinst det vet jag men silver är snyggare och det känns på nått vis ändå som om de svenska killarna är vinnare efter den insats som de gjort i detta VM och främststudtals under de båda "kanadamatcherna".

Får se om jag kan coola ner lite nu och sova. Borde ju komma in i en rytm, ska ju till jobbet på måndag. Får väl drömma om någon hockeyspelare eller något haha... jag som sa när jag var yngre att jag skulle satsa på att gifta mig med ett hockeyproffs... det har gått sådär med de planerna... och nu börjar de bli lite för unga de där killarna som är på väg upp som proffs (ja de som är proffs är redan upptagna haha). Äh nu börjar jag svamla. Ska sova istället...och drömma om när Charlotte Kalla tar hem Tour de Ski i morgon!

Inga kommentarer: