onsdag 16 januari 2008

Spännande fortsättning väntar...

Då är det meningen att fatta beslutet då, lägenhet 1, lägenhet 2, eller vänta. Jag vet inte. Hatar att bestämma saker. Lägenhet 1 kändes bäst men också mycket mycket mindre än lägehet 2 som typ hade allt man behövde (frys, ugn etc) men ligger väldigt nära järnvägen. Jag kollade ju in lägenhet 2 nu ikväll. Första jag möttes av i trappuppgången var hög musik från en annan av lägenheterna... men det var The Hives så det var mest trevligt. Haha. Får se hur det blir. Ska ta mig en riktigt funderare strax. Men som sagt jag + beslut går inte ihop. Valde ett par skidpjäxor i över två timmar en gång.

Pratade i alla fall lite med chefen idag och det verkar som om jag blir kvar ett tag "du får inte rymma nu", sa han och pustade ut när jag sa att jag ville vara kvar. Man tackar, det känns bra, får hoppas att det blir en bra lösning på allt till slut.

Är ganska glad idag tackvare vad "mina grabbar" i Luleå Hockey åstadkom igår. 7-2 mot Färjestad satt väldigt fint. Hoppas så att det är klättring på väg. Jag är nöjd med att slippa kvala MEN det vore dumt att släppa en fin tradition (har spelat slutspel de senaste 14-åren).

"Den som lever får se" som det så fint heter.

Inga kommentarer: