måndag 14 januari 2008

Jippie! Två avslut...

Jippie. Nu är en kurs avslutad, fick feedback på sista inlämningsuppgiften idag. Så nu är det bara att invänta feedback och svar på uppgiften och hemtentan i den andra kursen, hoppas det kommer snart. Klarade jag det ska jag fira med popcorn.

Jippie. Nu är tidningsbilagan klar på jobbet. Vilken dag det var idag innan den skulle iväg till tryckeriet. Ojojojo. Det behövs "ordning på torpet". Men nu är det över för denna gång. Bara att ge sig på nya uppdrag.

Har inte bestämt mig om lägenheten än. Ringde dem idag och de håller den tills på torsdag eftersom jag ska kolla in en annan av deras lägenheter på onsdag. Men då måste jag bestämma mig. Har inte bestämt mig om DVDn heller, eller jo jag SKA HA DEN (se förgående inlägg). Frågan är bara när jag ska beställa. Fick föresten delleverans från CDON idag, Sahara Hotnights senaste och två filmer (Hooligans, och Bara en dag) frågan är bara när jag ska hinna titta på dem, det är så mycket annat hela tiden. Ikväll är det exempelvis Idrottsgalan, det kan jag inte missa! Och hoppas nu inte juryn glömt bort Anja Pärsson så som de brukar.

Inga kommentarer: