tisdag 29 januari 2008

Ny musik för min öron...

Idag har jag ägnat mesta tiden på jobbet åt "handarbete" alltså inte suttit vid datorn utan jobbat med andra saker... idag skötte jag limmningen av pärmar. Kul att variera lite, men det var en aningens varmt. När jag så stod där vid maskinen dök en underbar låt på radion. Har inte hört den förrut men jag fattade direkt var det var: Blind med Hercules and love affair och sång av Antony Hagerty (lyssna på den på Hercules... myspacesida eller se videon). Hoppas singeln går att köpa i Sverige så småningom. Och gud vad jag längtar tills Antony and the Johnsons släpper nästa album.

På tal om skivor fick jag Moto Boys skiva på posten idag. Ska precis till att börja lyssna. Om ni av någon anledning lyckas missa honom (hyllad i media och med överallt just nu känns det som) är det bara att börja lyssna!


Come with me, come witgh me tonight. Open your heart to me, open up your heart. I'm an emotional freak with a crippled heart cause I belive in true love, I belive in love.
/ Feed me with a kiss, Moto Boy

Inga kommentarer: