torsdag 31 januari 2008

Förnyat jobb och kärlek...

Idag har jag jobbat som en tok. Lunchen blev kort och då inte bara för att jag spillde ut precis all den mjölk jag hade med mig. Ett trevligt litet möte hann jag dock med idag, där det beslutades att jag får jobba kvar som förrut i minst ett år. Nice! Känns riktigt bra!

Förälskad på nytt har jag också blivit.... ett tag var jag verkligen helt nere i Antony and the Johnsons musik, kunde inte lyssna på annat. Men sen har jag haft en preiod igen då jag bara lyssnat lite då och då. Men nu efter att ha hört Antony i "Blind" och gårdagens repris på Dalhalla konserten, i P3, så är jag in love igen! Lyssnade på versionen av Fistful of love från nyss nämnda konsert i tåget påvägen hem, blev helt varm och insåg hur underbar röst den människan har. Ok, lite förälskade i Moto Boys musik är jag också, har lyssnat på honom hela dagen när jag stod och limmade prislistor, det gjorde allt mycket roligare.

Tillslut måste jag bara säga att jag är förbaskat trött på en av de kurser jag läst på högskolan, vi har fortfarnde inte fått något svar om varesig examensuppgiften ellr hemtenta! Jag är så trött på att vänta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis till fortsatt jobb :)