onsdag 23 januari 2008

Lita inte på någon...

Jag ska sluta vara snäll. Jag ska sluta använda mitt hjärta. Jag ska bli kall som is. Jag blev lurad idag och det gör mig så jävla förbannad på både mig själv men också på den människan som lurade mig... ja, alla människor som utnyttjar andras godhet. Jag är inte bara arg, jag är också ledsen och på något vis skäms jag. MEN jag tänker inte hålla tyst om det. Jag tänker berätta att jag är en lättlurad looser, bara för att varna andra, LITE INTE PÅ NÅGON! Det är synd om alla människor som behöver hjälp på riktigt men tyvärr är vårt samhälle sånt att att det inte går att lita på någon.

Ok, en människa lurar mig varje dag... att starta om jobbets router. Jag behöver verkligen inte, jag kan säga ifrån men nej... jag kan inte låta bli. Och där ska jag nog inte vara kall i fortsättningen heller. Kan inte stå emot. Hihi... idag ringde han till och med ner till mig (han sitter en trappa upp) " eftersom jag inte satt vid datorn, kan du starta om routern"... hihi.

En riktigt skitdag har det varit med Heath Ledgers dödsbud, min blåsning och en inte allt för roligt kund. Men Sverige spöade Spanien i handbollen och nu ska jag se herrarnas kort program i konståkings EM, så lite ljuspunkter finns det.

Inga kommentarer: