fredag 25 januari 2008

Gårdagens förlsuter...

Visserligen var det Tyskland de mötte så man kunde ju inte ha för stora förhoppningar, men ändå var det synd att Sverige förlorade handbollsmatchen igår. Det hade varit så roligt med flera matcher.

Fick glädja mig åt de svanska insatserna i konståkningen istället. Adrian och Kristoffer 6a och 7a, (gav tre platser i nästa EM) inte illa. Och de åker så bra (när de inte missar). Och nu har jag kommit på varför jag gillar Kristoffers röst så mycket "han pratar ju som Ola Salo... fast lite mer göteborska" sa mamma.

Bäst igår var ändå Stephane Lambiel, vilken koreografi han har i sitt fria program, synd att det sammanlagt bara räckte till ett silver. Men oj vad jag ser fram emot VM. Att sitta där i Skandinavium och se det live! det kommer säkerligen ge ännu mer ståpäls på armarna och tårar i ögonen än jag fick igår.

Måste bidra med en länk till Stephanes åk från galan i VM2006. Jag bara älskar detta!

Inga kommentarer: