måndag 10 december 2007

When I see their happy faces smilin' back at me...

Har min lediga dag idag, men vidare ledig är jag inte, sitter och jobbar med affischuppgiften. Det går bra, har gjort en massa olika skissförlag nu det är bara det att jag INTE kan bestämma vilken jag ska välja och jobba vidare med. Har använt mamma som smakråd men hur bra hon är vet jag inte. Sen hänger ord från min fd. formgivningslärare på "VK" över mig, vilket gör mig osäker på vad som är "rätt" eller inte. Men jag borde verkligen jobba vidare nu.

Igår var det sista avsnittet någonsin av "Sjunde himlen". Slutet var riktigt dåligt, till och med för att vara "Sjunde himlen", men den serien borde ha slutat för flera säsonger sen. Den har aldrig varit högkvalitativ men lite underhållande och beroendeframkallande i sin präktiga, amerikanska stil har den allt varit. Men nu är det slut och jag kommer inte sörja det. (Rubriken är ett citat ur signaturmelodin)

Inga kommentarer: