tisdag 11 december 2007

Sälar innan sömnen...

Egentligen borde jag gå och lägga mig istället för att sitta här och skriva men jag kunde inte låta bli. Såg ni "Mitt i naturen", det handlade om sälar och Martin (programledaren) var och hälsade på Marcus, Wilma och de andra sälarna i Brådjupet, Kolmården. Jag längtade dit, skulle behöva några timmar, sittandes där och bara titta på dem... eller simma med dem... Martin simmade bland dem och trots att det var kallt och han frös så var/är jag otroligt avundsjuk. Jag vill också!

På tal om detta med sälar så hör det till en av frågorna på mitt "Tro inte att du känner mig- Quizz" som jag gjorde på facebook i helgen. Och nej, ingen känner mig haha... bäst hittills har 72% rätt, och det är troligtvis bara någon i min familj alt någon som gissar bra som skulle ha mer rätt. Vet iofs inte hur mycket man känner mig genom att kunna/inte kunna dessa frågor men ändå.

Innan jag ska gå och sova vill jag tips om tv-serien som började på SVT igår. "En spricka i kristallen" (länk:SVT Play) såg du den inte? gör det, den var bra, mycket pga av Källa Bie och Jessica Zandén.

Inga kommentarer: