torsdag 13 december 2007

Tomten heter CDON och jag har varit snäll...

Idag fick jag en skiva från CDON och då menar jag verkligen FICK! Förra veckan fick jag nämligen ett mail om att jag är en av deras bästa kunder (inte konstigt när alla pengar går åt till skivor och böcker) och därför fick jag 59kr i rabatt vid nästa köp. Och idag kom skivan jag tänkt köpa så länge men som jag hela tiden väntat på skulle sjunka i pris, dvs "Hagnesta Hill" på engelska. Den svenska versionen är i högsta grad kents bästa skiva någonsin. I like!
CDON gillar jag också... det är farligt att gå in där ibland, men alldeles förträffligt ställe att handla presenter på. Inga köer och billigt, dessutom något för alla. Perfekt! (även om det i år mest blev inköp till mig själv).

En annan förträfflig sak är att jag klarade tentan! Det är helt galet bra, slipper göra omtenta och är med största sannolikhet av med kurserna i början av januari... en affisch, en webbplats och en annan hemtenta kvar bara. Men det där löser jag. Haha... lovar att jag kommer svära och stå i om det där med när det lämnar sig inlämning, jag är sån.
Nepp... dags att sätta sig vid TVn, "Peking Express" alldeles strax.

Inga kommentarer: