söndag 2 december 2007

Skithelg...

Hur ska jag sammanfatta den här helgen då? VÄRDELÖS är ett bra ord. Jag skulle plugga och förstå mer var tanken men i stället blev jag mer förvirrad än vanligt och har suttit här vid datorn konstant och stirrat, dessutom ingen frisk luft sen i fredags... inte konstigt att mitt huvud känns som om det är 10ggr tyngre än vanligt och som om ögonen ska trilla ut. Egentligen vill jag bara att det ska vara onsdag eftermiddag, att tentan ska vara över så att jag kan glömma den (iofs stor risk för att jag får göra omtenta) och fokusera på den andra kursen och betydligt roligare grejer. Skithelg verkligen. Det enda roliga var pauserna när jag tittade på skidskytte, det är en fantastiskt rolig sport att kolla på. För svenskarna gick det väl sisådär, men Ferry 4:a idag! Och igår vann ju min favorit utanför Sverige, Ole Einar Björndalen, vilken idrottsman!

Inga kommentarer: