måndag 3 december 2007

En måndag när den är som sämst...

Det bästa idag upplevde jag nyss, när jag gick ca 7 km i regn, då kan ni ju fatta hur bra min övriga dag har varit. vaknade med illamående som inte gick över förrän vid halv tio sådär. Somande med huvudvärk igår. Jag vet anledningen till allt: jag satt instängd vid datorn hela helgen, hela jag är spänd, axlarna är typ vid öronen. På jobbet gick det mest hel knas och jag var inte riktigt med i tankarna. Lyckades dock boka en kentbiljett i alla fall.

När jag kom hem slängde jag mig över datorn för att info (mer) kring vår examensuppgift hade lagts upp och den fick mig att bli djupt irriterad. Man måste helst plötsligt ha tre EGNA foton av någon jävla anledning (jag som lyckats hitta människor som kunde ge mig snygga skidbilder) samt en massa annan skit som irriterade mig. Bra dock (eller kanske inte) att de ändrat om i schemat så tentan i den kursen går först den 27/12, då slipper jag få akut stress kring allt.


Den där promenaden var verkligen behövlig. Regn är nice trots allt. Andra Avenyn snart, men någon underbar timme med DawsonsCreek blir det inte idag... eller denna vecka verkar det som eftersom TV4 fått nått hjärnsläpp och fyllt hela dagarna med gamla Idol program. *suck* En jävla måndag är det.

Inga kommentarer: