torsdag 20 december 2007

Så var det helg...

Japp då var man julledig till den sjunde januari då. Känns rätt skönt. Behöver lite tid att få ordning på allt så att jag kan starta igång ett "normalare" liv nästa år. Känner mig i och för sig inte så ledig för det är en hemtenta i mellandagarna och en webbuppgift som ska vara klar 2/1. Men affischen är inlämand och klar och den blev helt ok, enligt mig... men det är ju lärarna som bestämmer.

Igår fick julklappen jag ska ge mig själv... en CK t-shirt. Hade visserligen beställt en klänning men han skickade fel. Jag orkar dock inte krångla, t-shirten är finfin den med och han arbetar ju med ny platta nu så jag får väl beställa en klänning när den kommer.

Borde lägga ner lite energi på mina julklappar till andra också, slå in dem exempelvis. Tror dock att jag struntar i rimmen i år, det brukar ju ändå bara vara jag som skriver och hur roligt är det egentligen?



Inga kommentarer: