onsdag 26 december 2007

En VALdigt trevlig jul...

Då var man hemma från "julfirandet" då. Väldigt skönt. Känns som om jag bara ätit och sovit sen i söndags. Ont i ryggen har jag också. Men jodå tiden gick ganska fort och paket blev det, väldigt bra sådana faktiskt, bara saker jag ville ha och framförallt två "saker" som jag verkligen ville ha: Jag fick en späckhuggare (eller nja, är späckhuggarfadderWWF). Och så ska jag till Kolmården på "närkontakt delfin" den 15 februari... det ska bli förbaskat skoj!

Men nu börjar allvaret igen. Hade med mig bärbara datorn för att jobba lite med hemsideuppgiften, men det biddi inget, jag sov istället. Å imorgon blir det till att jobba med det. Och så läggs hemtentan ut också... men en sak i taget.

Var föresten en liten sväng på rean idag, jag köpte en klänning/tunika för 199kr som skulle förrut kostade 499kr, så ska rea vara.

Inga kommentarer: