tisdag 4 december 2007

Just nu skulle jag kunna...

  • Gå ner i källaren och boxa på boxningsäcken för att få ur mig aggressionerna på försäkringskassan och CSN (fick ett nytt sånt där kul brev idag... om att ingen vill ge mig pengar).
  • Tokplugga inför tentan i morgon med förhoppning om att något som inte gick in i huvudet i helgen ska ta sig in nu.
  • Skriva ner alla frågor jag har i den andra kursen, blev smått förvirrad och sur igår.
  • Ha ännu mer ångest än jag redan har över en julklapp som jag köpt (skulle vilja berätta men vill inte på något vis riskera att hemligheten läcker ut), tänk om allt bara blir SÅ FEL!
  • Må skit över att jag ens köpt en julklapp och dessutom på något konstigt sätt nästan nått beslutet att "fira" jul, i alla fall "köpa julkappar" (ja allt är ju en definitionsfråga) till familjen.
  • Öppna ett meddelande fönster på MSN och skriva några rader till en människa som jag nog varit ganska dum mot (ja, jag ser att han är ute nu). Men jag vågar inte, kanske blir ännu dummare.
  • Ringa till min syster... om det där med julklappar *suck*
  • Städa mitt rum (behövs alltid av någon konstig anledning).

Men det blir nog inget av det. Slösurfar nog fram till "Andra Avenyn", tittar sen på "Mitt i naturen" (tittarfilmsfinal)därefter går och lägger mig. Men snälla ni som läser detta... håll tummarna för mig på tentan i morgon (9-14) eller nja ni behöver inte hålla tummarna i alla fem timmarna...hihi.

Just det. Anja fick bragdguldet, fanns det någon att konkurrera med undrar jag. Svar nej, hon var självklar! Grattis!

Inga kommentarer: